loading...

وبلاگ برترین مطالب

فیس بوک اولین شبکه اجتماعی نیست اما محبوب ترین شبکه است. قبل از فیس بوک بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر وجود داشته اند و در حالی که برخی از آنها در برخی مقاطع زمانی محبوب بودند ، هیچ کس نتوانست به محب

احمد رضا بازدید : 50 پنجشنبه 14 فروردین 1399 نظرات (0)

فیس بوک اولین شبکه اجتماعی نیست اما محبوب ترین شبکه است. قبل از فیس بوک بسیاری از شبکه های اجتماعی دیگر وجود داشته اند و در حالی که برخی از آنها در برخی مقاطع زمانی محبوب بودند ، هیچ کس نتوانست به محبوبیت فیس بوک برسد. علاوه بر ارتباط با دوستانتان ، فیس بوک می تواند (و مورد استفاده قرار گیرد) برای تجارت باشد. شما می توانید از آن برای ارتقاء محصولات و خدمات خود ، به دست آوردن مشتری های جدید یا ترافیک سایت خود استفاده کنید.

بانک مرکزی آمریکا خواهان تعلیق پروژه ارز دیجیتال فیس بوک شد - ایسنا

مانند توییتر ، فیس بوک تنها یکی از روش های مختلف برای جابجایی برخی سایت ها به سایت شماست. بسیاری از بازاریابان بر این باورند که فقط ترافیک فیس بوک ، توییتر و سایر سایت های مهم شبکه های اجتماعی فقط برای مرور زمان از ترافیکی که سایت های آنها از Google دریافت می کنند ، بسیار مهم است.

در حالی که ممکن است این زمان فرا رسد ، این قول را ندهید که حتی اگر همه کارها را به درستی انجام دهید ، فیس بوک ، توییتر یا هر سایت مشابه دیگر ، معجزه راهنمایی و رانندگی را برای شما انجام خواهند داد. برای برخی افراد فیس بوک مانند یک جذابیت کار می کند ، برای برخی دیگر اصلاً کار نمی کند. همین مورد در مورد توییتر نیز صدق می کند. شما نمی توانید از قبل بدانید که آیا فیس بوک و یا توییتر سرور شما را با ترافیک خراب می کنند. فقط هر دو را امتحان کنید و ببینید کدام یک (در صورت وجود) برای شما کار می کند.

برخلاف توییتر که بسیار ساده است ، فیس بوک امکانات بیشتری را ارائه می دهد. بله ، شاید برای کشف همه امکانات و استفاده از آنها به زمان بیشتری احتیاج داشته باشید اما امیدوارم این تلاشها از نظر ترافیکی بازده خوبی داشته باشند. در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند به شما در تبدیل فیس بوک به یک هیولای راهنمایی و رانندگی کمک کند:

-1 پروفایل شما سلاح اصلی شماست

مانند توییتر و هر شبکه اجتماعی دیگر ، اگر پروفایل خود را جالب نگذارید ، به سختی محبوب خواهید شد. اطلاعات پس زمینه کافی را برای شما به وجود آورید و فراموش نکنید که پروفایل خود را عمومی کنید زیرا به این ترتیب حتی افرادی که شما را نمی شناسند ، هنگام مواجهه با مشخصات شما ، ممکن است به شما علاقه مند شوند و حامی شما شوند.

2- اطلاعات مربوط به سایت خود را در دیوار خود و در گالری عکس درج کنید

فیس بوک این فرصت را به شما می دهد که در مورد شما و تلاش های خود و همچنین درج تصاویر نیز بنویسید ، بنابراین از همه این فرصت ها برای جلب علاقه به شما و محصولات خود استفاده کنید. حتی بهتر است فیلم ها را ارسال کنید و زبانه های دیگر را پر کنید ، بنابراین اگر چیز مهمی برای قرار دادن در آنجا دارید ، فقط این کار را انجام دهید.

فیس بوک هم از تعیین مقررات برای تبلیغات سیاسی طرفداری می‌کند ...

3- شبکه خود را بسازید

مانند سایر سایت های شبکه های اجتماعی ، شبکه شما سرمایه اصلی شماست. به همین دلیل شما باید دوستان ، آشنایان و شرکای خود را دعوت کرده و از آنها بخواهید که به عنوان حامی شما بپیوندند. همچنین باید افرادی را جستجو کنید که دارای علایق مشابه شما باشند. با این حال ، فشار وارد نکنید و اسپم نکنید زیرا این راهی نیست که مردم را مجاب کند به شبکه شما بپیوندند.

4- به طور مرتب ارسال کنید

مهم نیست که چه چیزی در پروفایل Facebook شما جالب باشد ، اگر به طور مرتب محتوای جدید منتشر نکنید ، میزان مراجعه به پروفایل Facebook شما (و به ترتیب به ترتیب ترافیک Facebook به سایت شما) کاهش می یابد. اگر می توانید روزانه پست کنید ، خوب است اما حتی اگر مرتباً آنرا ارسال نکنید ، سعی کنید این کار را هرچه بیشتر انجام دهید. اگر هیچ چیز دیگری ، به روزرسانی وضعیت خود به طور منظم بیش از هیچ چیز نیست ، پس این کار را انجام دهید.

-5Be فعال است

یک پروفایل عالی ، یک شبکه چشمگیر و ارسال منظم تنها بخشی از دستورالعمل موفقیت در فیس بوک است. شما همچنین باید فعال باشید - از پروفایل حامیان خود بازدید کنید ، در گروه های آنها و سایر ابتکارات شرکت کنید ، از سایت های آنها بازدید کنید. شما حق دارید که همه اینها زمان زیادی را می طلبد و به زودی می توانید فهمیدید که فیس بوک شغل تمام وقت است اما اگر متوجه افزایش ترافیک سایت خود شده اید ، پس این همه ارزش دارد.

6- صفحه خود را مرتب کنید

برخلاف سایر شبکه های اجتماعی ، فیس بوک انعطاف پذیری بیشتری به شما می دهد و می توانید در بسیاری از جعبه ها حرکت کنید. اگر خوراک RSS را با پیوندهای وبلاگ خود در یک فضای قابل مشاهده قرار دهید ، این امر به تنهایی می تواند ترافیک زیادی را برای شما ایجاد کند.

7- بررسی کنید چه برنامه های Facebook در دسترس هستند

برنامه های فیس بوک متعدد هستند و برنامه های جدید و جدید تمام وقت منتشر می شوند. در حالی که بسیاری از این برنامه ها دقیقاً همان چیزی نیستند که شما نیاز دارید ، برنامه هایی وجود دارند که می توانند به شکلی عالی برای شما کار کنند. به عنوان مثال ، ویجت / افزونه MarketPlace یا ویجت Blog Friends بسیار مفید هستند و شما باید از آنها استفاده کنید. همچنین می توانید از ابزارک ها برای گذر از پست استفاده کنید (یعنی ارسال مستقیم در توییتر از فیس بوک) زیرا این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود.

-8 استفاده از تبلیغات اجتماعی فیس بوک

اگر نمی توانید به صورت طبیعی ترافیک را بدست آورید ، ممکن است استفاده از تبلیغات اجتماعی Facebook را در نظر بگیرید. اینها تبلیغات PPC هستند و شروع یک کمپین مشابه یک کمپین Adwords است.

9- گروه سازی را شروع کنید

گروه های زیادی در فیس بوک وجود دارند اما بسیار محتمل است که یک طاقچه رایگان برای شما وجود داشته باشد. گروهی راجع به چیزهای مربوط به شغل خود ایجاد کنید و افراد را به عضویت در آن دعوت کنید. مزیت این رویکرد این است که شما کاربران هدفمندی را بدست می آورید - یعنی افرادی که به شما علاقه مند هستند ، محصول شما ، ایده های شما و غیره.

-10 پسوندهای Facebook خود را بنویسید

در حالی که مطمئناً این مرحله برای همگان مناسب نیست ، اگر بتوانید پسوندهای فیس بوک را بنویسید ، این یک راه دیگر برای محبوب کردن اکانت فیس بوک و ایجاد ترافیک در سایت شماست.

-11 از پروفایل های جداگانه استفاده کنید

متاسفانه ، اگر نمی خواهید تبلیغات زیادی کنید ، شبکه های اجتماعی اطلاعات شخصی زیادی را در معرض نمایش قرار می دهند و شما متعصب نیستید. بسیاری از افراد به درستی نگران حریم شخصی خود در سایت های شبکه های اجتماعی هستند و به همین دلیل غیر معمولی نیست که یک پروفایل شخصی برای دوستان و یک پروفایل تجاری برای ارتقاء مشاغل خود داشته باشند. برای هر دو هدف می توانید یک پروفایل مجزا داشته باشید ، اما اگر نگرانی در مورد حفظ حریم خصوصی دارید ، این پروفایل را به دو صورت جدا کنید - بهتر است از امنیت متاسف باشید.

فیس بوک همیشه در حال تغییر است و مهم نیست که چقدر سعی کنید این تغییرات را دنبال کنید ، امکاناتی جدید و جدید برای کشف وجود دارد. به همین دلیل تهیه لیست کاملی از تمام تاکتیک هایی که می توانید برای هدایت ترافیک از فیس بوک به سایت خود امکان پذیر نباشد ، امکان پذیر نیست. به هر حال ، اگر سعی کنید مبانی موفقیت فیس بوک را که ما در اینجا ذکر کردیم ، امتحان کنید ، احتمال افزایش ترافیک قابل توجه وجود دارد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 513
  • بازدید کلی : 2,295